Numer ogłoszenia w BZP: 276283 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. I.3) Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Pani Elżbieta Borowska - Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. ( 22) 786-62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl
W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Pani Maria Niegowska - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. ( 22) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podbudowy drogi nad skarpą starorzecza w Nowych Załubicach - Popielarze Gmina Radzymin. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozplanowaniem równiarka oraz zagęszczeniem walcem wibracyjnym gruzu z recyklingu w ilości około 1 100 ton na remontowane odcinki dróg położonych na terenie wsi Nowe Załubice - Popielarze, Gmina Radzymin. 1. W skład robót wchodzi: a) zakup kruszywa, b) załadunek kruszywa na samochód samowyładowczy. c) transport drogowy kruszywa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie wsi Nowe Załubice - Popielarze w gminie Radzymin, d) wyprofilowanie i zagęszczenie walcem wibracyjnym istniejącej nawierzchni (jeśli zaistnieje taka potrzeba) pod dostarczone kruszywo, e) rozładunek na remontowanym odcinku drogi, f) wyprofilowanie nawierzchni gruzowej z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych i wzdłużnych, e) zagęszczenie walcem wibracyjnym min. 7,5 t. 3. 2. Zamawiający przewiduje zakup gruzu z podziałem na kruszywa (pozbawione zanieczyszczeń np. takich jak cegła, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci): - gruz betonowy z recyklingu o frakcji 0 - 31,5 mm - 300 ton - gruz betonowy z recyklingu o frakcji 0 - 63 mm - 800 ton 3. Zawartość frakcji 0-4 mm w wyżej wymienionych mieszankach nie może przekroczyć 15 % masy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonego kruszywa w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. 5. Ilość poszczególnych kruszyw, jaką dostarczy Wykonawca zależeć będzie od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 8) oraz SIWZ.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium III.2) ZALICZKI - Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają lub dysponują co najmniej 5 samochodów ciężarowych samowyładowczych o ładowności powyżej 20 ton, b). posiadają lub dysponują przynajmniej jedna równiarkę o mocy minimum 74 kW (100 KM), c). posiadają lub dysponują przynajmniej jeden walec drogowy wibracyjny o masie minimum 7,5 tony, III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone b) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami . c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami . d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonego kruszywa w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. 3) Ilość poszczególnych kruszyw, jaką dostarczy Wykonawca zależeć będzie od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Referat Gospodarki komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin. Sekretariat pok. Nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
-------------------------------------------------------------------------------------
Radzymin, dnia 18.10.2010 r.
Gmina Radzymin Pl. T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin
ODPOWIEDŹ na zapytania w sprawie treści SIWZ
Dot. zamówienia publicznego na zadanie:
„Wykonanie podbudowy drogi nad skarpą starorzecza w Nowych Załubicach - Popielarze Gmina Radzymin”
Szanowni Oferenci,
Gmina Radzymin, jako Zamawiający w związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), wyjaśnia co następuje:
Pytanie Nr 1: Proszę o podanie szacowanej grubości podbudowy do wykonania oraz powierzchni, na jakiej należy wykonać podbudowę?
Odpowiedź: Grubość i powierzchnia podbudowy zależy od stanu remontowanej nawierzchni.
Pytanie Nr 2: Proszę o wyjaśnienie, czy podbudowa wskazana do wykonania znajduje się w jednym miejscu, czy też działki robocze znajdują się w różnych miejscach drogi?
Odpowiedź: Działki robocze znajdują się w różnych miejscach drogi.
Burmistrz /-/ mgr Zbigniew Piotrowski
---------------------------------------------------------------------------
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22 ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24 ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ WYKONANYCH PRAC ZAŁĄCZNIK NR 5 - WZÓR UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ PERSONELU ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ ZAŁĄCZNIK NR 8 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |