www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ NA
TARGOWISKU MIEJSKIM PRZY UL. OGRODOWEJ W
RADZYMINIE - ETAP II 


Numer ogłoszenia: 290242 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
3. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1. Pani Elżbieta Borowska  – Inspektor  w  Referacie  Gospodarki  Komunalnej i  Ochrony Środowiska   tel. (022) 786- 62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl
W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1. Pani  Maria Niegowska   – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i  Ochrony Środowiska , tel. (022) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na targowisku miejskim przy ul. Ogrodowej w Radzyminie - etap II.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Prace polegają na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej na podsypce cementowo piaskowej na powierzchni około 1016 m2 (993,16 m2 - kostka szara; 23,2 m2 - kostka grafitowa) na podbudowie z gruzu betonowego z recyklingu.
2) Rozebranie krawężnika betonowego około 17 mb o wym. 15x30x100 na ławie betonowej i ustawienie go ponownie na ławie betonowej.
3) Ustawienie nowego krawężnika betonowego wtopionego o wym. 15x30x100 na długość 58,70 mb na ławie betonowej z oporem.
4) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych sztuk 3.
5) Roboty należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia ( Załącznik Nr 8 do SIWZ ), przedmiarem robót ( Załącznik Nr 11 ) oraz SIWZ..
4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania : Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Wadium:
1)  Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych),
2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.09.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty,
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)  gwarancjach bankowych,
d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.),
f) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, a potwierdzona kserokopię dołączyć do oferty.
2. Zaliczki – zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. spełnia nie – spełnia,
2) Wiedza i doświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. spełnia - nie spełnia
3) Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. spełnia - nie spełnia
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. spełnia - nie spełnia
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.
4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję
b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
c) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b)  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
c)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
d)  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ,
e) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
f)   Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
5. Inne dokumenty : 1) Formularz ofertowy;  2) Oświadczenie z art. 22 ;
3) Oświadczenie z art. 24;  4 )Zaakceptowany wzór umowy; 5) Dowód wniesienia wadium;
6) Kosztorys ofertowy .
6.  Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
4. Zmiana umowy – Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
5.  Informacje administracyjne
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Referat Gospodarki Komunalnej i ochrony Środowiska, pok. nr 3.
2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Sekretariat, pok. Nr 24.
3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia w BZP : 290242 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
GKiOŚ-3410/39/2010

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/ - / Andrzej  Siarna

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH

ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ

ZAŁĄCZNIK NR 8 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 9 - MAPA ORIENTACYJNA

ZAŁĄCZNIK NR 10 - PLAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU

ZAŁĄCZNIK NR 11 - PRZEDMIAR ROBÓT

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2010-09-14 12:26:13 | Data modyfikacji: 2010-10-01 15:48:56.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2010-09-14 12:26:13
Data modyfikacji: 2010-10-01 15:48:56
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl