Numer ogłoszenia: 282306 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 1. NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl 2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 3. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Pani Elżbieta Borowska – Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. (022) 786- 62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl
W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Maria Niegowska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska , tel. (022) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI W ZAKRESIE WYKONANIA CHODNIKA ORAZ WJAZDÓW WE WSI NOWE ZAŁUBICE, GMINA RADZYMIN. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace polegają na przebudowie drogi w zakresie wykonania chodnika oraz wjazdów we wsi Nowe Załubice Gmina Radzymin, na odcinku około 500 m - PIK. 0+060 do 0+560. 1. Chodniki z kostki brukowej betonowej, czerwonej (holland) grubości 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, nawierzchnia chodnika około - 650 m; 2. Chodniki z płyt betonowych żółtych o wymiarach 40x40x8 (z wypustami na przejściach dla pieszych) cm na posypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem 8 m; 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grafitowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy projektowane, indywidualne, miejsca postojowe około 360 m. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym ( Załącznik 8, SST ( Załącznik Nr 10 do SIWZ ), przedmiarem robót ( Załącznik Nr 9 do SIWZ ) oraz SIWZ. 4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6. 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1. Wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.09.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). f: jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, a potwierdzona kserokopię dołączyć do oferty. 2. Zaliczki – Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa.- spełnia / nie spełnia 2) Wiedza i doświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - spełnia / nie spełnia 3) Potencjał techniczny -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. spełnia / nie spełnia 4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. spełnia / nie spełnia 5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa -Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.- opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki. spełnia / nie spełnia 4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: a) koncesję, zezwolenie lub licencję b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone c) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2., f) III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3) Inne dokumenty: a) Formularz ofertowy, b) Oświadczenie z art. 22, c) Oświadczenie z art. 24, d) Dowód wniesienia wadium, e) Zaakceptowany wzór umowy, f) Kosztorys ofertowy 5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA 1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. 4. Zmiana umowy – zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 5. Informacje administracyjne 1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Ref. Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3. 2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Sekretariat pok Nr 24. 3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. 5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia w BZP : 282306 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010 GKiOŚ-3410/26/2010
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22 ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24 ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ PERSONELU ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ ZAŁĄCZNIK NR 8 - OPIS BUDOWLANY ZAŁĄCZNIK NR 9 - PRZEDMIAR ROBÓT ZAŁĄCZNIK NR 10 - SST |