www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
MODERNIZACJĘ ULICY SZKOLNEJ WE WSI NADMA - BUDOWA
KANAŁU DESZCZOWEGO I DRENAŻOWEGO DO
ODPROWADZANIA WÓD GRUNTOWYCH I OPADOWYCH NA UL.
SZKOLNEJ I NOWEJ WE WSI NADMA GMINA RADZYMIN 


Numer ogłoszenia: 230248 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
3. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
4. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Elżbieta Borowska  – Inspektor  w  Referacie  Gospodarki  Komunalnej i  Ochrony Środowiska   tel. (022) 786- 62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl

W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani  Maria Niegowska   – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i  Ochrony Środowiska , tel. (022) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  „Modernizacja ulicy Szkolnej we wsi Nadma - Budowa kanału deszczowego i drenażowego do odprowadzania wód gruntowych i opadowych na ul. Szkolnej i Nowej we wsi Nadma Gmina Radzymin”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanału deszczowego i drenażowego z perforacją do odprowadzania wód gruntowych i opadowych z ulicy Szkolnej i Nowej we wsi Nadma Gmina Radzymin, w zakresie:
1) budowa przyczółka żelbetowego gr. 30 cm - 1szt.
2) budowa kanałów: - Ø 600 mm PVC-u - 68.5 mb, - Ø 600 mm WIPRO - 9.0 mb, - Ø 400 mm PVC-u (SN 8) - 307.5 mb, - Ø 400 mm PEHD - 54.0 mb, - Ø 300 mm PVC-u (SN 8) - 152.5 mb, - Ø 300 mm PEHD - 105.5 mb, - Ø 200 mm PVC-u (SN 8) - 89.5 mb, - Ø 113 mm PVC- drenaże opaskowe - 224.0 mb, - Ø 200 mm PEHD - drenaż - 25.5 mb, - króćce drenażowe (0.4 m ; Ø 113 mm PVC- drenaż + klapy zwrotne PEHD Ø 110 mm) - 14 szt., - klapa zwrotna Ø 200 mm PEHD na drenażu w zabudowywanym fragmencie rowu przydrożnego bezodpływowego - szt. 1. - klapa zwrotna Ø 600 mm PEHD, wylot rurociągu na zabudowywanym fragmencie rowu komunalnego A/1 - szt. 1.
3) Wpusty betonowe Ø 500 mm - szt. 25.
4) Studnie kontrolne Ø 1200 mm , hsr.=1,84m - szt. 31.
5) Urządzenia separacyjne (osadnik Ø 1500 mm , hśr. 3,0m) - szt. 1 studnia.
6) Urządzenia separacyjne (osadnik Ø 1500 mm , hśr. 3,0m) - szt. 1 studnia.
7) Urządzenia separacyjne (separator Ø 2000 mm - hśr. 3,5m) - szt. 1studnia.
8) Przebudowa istniejących przepustów drogowych w ulicy Nowej i Szkolnej- Ø 500 mm (9+7.5) - 16,5 mb. 2. Prace należy wykonać zgodnie Projektem budowlano-wykonawczym - opis ( Załącznik Nr 8 do SIWZ), SST ( Załącznik Nr 9), przedmiarem robót (Załącznik nr 10 ) oraz SIWZ..
4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
8. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. WADIUM

1)Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),
2)Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.08.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty,
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)  pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.).
f) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, a potwierdzona kserokopię dołączyć do oferty. g) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy.
2. ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadana - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień/ zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa/
2) Wiedza i doświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
3) Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi  i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż  1.000.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki
4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję
b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie    z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
c) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b)  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
c)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
d)  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
e)  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4)  Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. KRYTERIA OCENY OFERT
3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
4. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
5. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian :
1) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
2) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: -możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, -możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia częściowego wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; - modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że zmiany te sprzyjać będą optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych; - modyfikację zmiany warunków udzielonej gwarancji na przedmiot umowy.
6. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. nr 3.
2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Sekretariat, pok. Nr 24.
3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Numer ogłoszenia w BZP : 230248 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
GKiOŚ-3410/29/2010

Burmistrz Radzymina
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH

ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ

ZAŁĄCZNIK NR 8 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- OPIS

ZAŁĄCZNIK NR 8.01 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY - MAPA

ZAŁĄCZNIK NR 8.02 - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU

ZAŁĄCZNIK NR 8.03 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PROFIL PODŁUŻNY (1)

ZAŁĄCZNIK NR 8.04 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PROFIL PODŁUŻNY (2)

ZAŁĄCZNIK NR 8.05 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PROFIL PODŁUŻNY (3)

ZAŁĄCZNIK NR 8.06 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PROJEKT STUDNI ST-2; ST-3

ZAŁĄCZNIK NR 8.07 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PROJEKT STUDNI ST-18; ST-19

ZAŁĄCZNIK NR 8.08 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY-PROJEKT PODŁUŻNY PRZYCZÓŁKA

ZAŁĄCZNIK NR 8.09 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY -PROJEKT POPRZECZNY PRZYCZÓŁKA

ZAŁĄCZNIK NR 8.10 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY-PROJEKT STUDNI KONTROLNEJ (1)

ZAŁĄCZNIK NR 8.11 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PROJEKT STUDNI KONTROLNEJ (2)

ZAŁĄCZNIK NR 8.12 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PRZEKRÓJ POPRZECZNY KANAŁU (1)

ZAŁĄCZNIK NR 8.13 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PRZEKRÓJ POPRZECZNY KANAŁU (2)

ZAŁĄCZNIK NR 8.14 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PRZEKRÓJ POPRZECZNY KANAŁU WG PROJEKTU

ZAŁĄCZNIK NR 8.15 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- TABELA WPUSTÓW ULICZNYCH

ZAŁĄCZNIK NR 8.16 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- BADANIE GEOTECHNICZNE

ZAŁĄCZNIK NR 8.17 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- KARTA OTWORU GEOTECHNICZNEGO

ZAŁĄCZNIK NR 8.18 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PRZEKRÓJ POPRZECZNY POSADOWIENIA RUROCIĄGU

ZAŁĄCZNIK NR 8.19 - PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY- PRZEKRÓJ POPRZECZNY POSADOWIENIA DRENAŻU

ZAŁĄCZNIK NR 9 - SST

ZAŁĄCZNIK NR 10 - PRZEDMIAR ROBÓT

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2010-07-30 09:21:01 | Data modyfikacji: 2010-08-17 10:32:23.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2010-07-30 09:21:01
Data modyfikacji: 2010-08-17 10:32:23
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl