www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
WYKONANIE CHODNIKA I WJAZDÓW WE WSI STARY
JANKÓW, GMINA RADZYMIN - ETAP I 


Numer ogłoszenia: 228140 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
3.  RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
4. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1. Pani Elżbieta Borowska  – Inspektor  w  Referacie  Gospodarki  Komunalnej i  Ochrony Środowiska   tel. (022) 786- 62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl

W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1. Pani  Maria Niegowska   – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i  Ochrony Środowiska , tel. (022) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków, Gmina Radzymin - Etap I.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków, Gmina Radzymin - Etap I w zakresie: 1. Budowa chodnika, lewa strona na długości około 610 m ( pikieta od 0+450 do 1+060) o szerokości 1,80 - 2,00 m, z kostki betonowej brukowej o grubości 6 cm, kolor czerwony -Holland , na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm, gr. 15 cm. 2. Budowa chodnika, prawa strona na długości 25 m, o szerokości 2,00 m, na wysokości posesji (Dom Kultury) dz. ew. 63/3, z kostki betonowej brukowej o grubości 6 cm, kolor czerwony - Holland, na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm, gr. 15 cm. 3. Budowa wjazdów i poboczy po obu stronach na długości około 610 m ( pikieta od 0+450 do 1+060) szerokość poboczy około 1,00 m, wjazdy z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm, koloru grafitowego - Holland, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, frakcja 31,5/63 mm, warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego, gr. 10 cm. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym (Załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ, SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ), przedmiarem robót ( Załącznik Nr 10) oraz SIWZ..
4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
8. czas trwania  zamówienia lub termin wykonania:  Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Wadium:
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych),
2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.08.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty,
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)  pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
f) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, a potwierdzona kserokopię dołączyć do oferty,
g) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy.
2. Zaliczka: Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa - spełnia nie spełnia.
2) Wiedza i doświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
3) Potencjał techniczny -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa -Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.-opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki
4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję.
b)  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
c)  wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
d)  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
e)  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
f)  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
b)  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
c)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
e) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
5. Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
6.  Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. KRYTERIA OCENY OFERT
3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
4. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
5. Zmiany w umowie:
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: -możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, -możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia częściowego wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; - modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że zmiany te sprzyjać będą optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych; - modyfikację zmiany warunków udzielonej gwarancji na przedmiot umowy.
6. Informacje administracyjne:
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3.
3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Sekretariat, pok. Nr 24.
4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
5) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia w BZP : 228140 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010    
GKiO3410/ 28 /2010                                                                                   

Burmistrz Radzymin
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

 ----------------------------------------------------------------------

Radzymin, dnia 11.08.2010 r.

 

Gmina Radzymin                                                                         
Pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin                                

Z A W I A D O M I E N I E
o modyfikacji treści SIWZ oraz przedłużeniu  terminu do składania ofert

Dot. zamówienia publicznego na zadanie:  
         
„Wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków, Gmina Radzymin  – Etap I”

Szanowni Oferenci

Gmina Radzymin, jako Zamawiający zgodnie z art.38 ust. 4, 4a i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), informuje o modyfikacji treści SIWZ do przetargu znak sprawy GKiOŚ-3410/ 28 /2010  na zadanie „Wykonanie chodnika                i wjazdów we wsi Stary Janków, Gmina Radzymin  – Etap I”, Zamawiający dokonuje modyfikacji  treści SIWZ.

1. Zmienia się Załącznik Nr  9 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy w zakresie Projektu zagospodarowania terenu:  poprzez dodanie  Załącznika  9.1


2. Zmienia się Załącznik Nr  10  do SIWZ – Przedmiar robót :
Załącznik nr 10  zastępuje się Załącznikiem Nr 10.1.

3. Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 16.08.2010 roku  do godz. 14:00.

4. Pozostałe zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.

Burmistrz
/-/ Zbigniew Piotrowski

-----------------------------------------------------------------------------------

Radzymin, dnia 11.08.2010 r.

Gmina Radzymin
Pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin                                

Z A W I A D O M I E N I E
o modyfikacji treści SIWZ

Dot. zamówienia publicznego na zadanie: 
         
„Wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków, Gmina Radzymin  – Etap I”

Szanowni Oferenci

Gmina Radzymin, jako Zamawiający zgodnie z art.38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), informuje o modyfikacji treści SIWZ do przetargu znak sprawy GKiOŚ-3410/ 28 /2010  na zadanie „Wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków, Gmina Radzymin  – Etap I”, Zamawiający dokonuje modyfikacji  treści SIWZ.

1. Zamawiający zmienia w Rozdziale 3 do SIWZ,  Opis Przedmiotu zamówienia, tabelka: pkt. 4, jest: „ Roboty należy wykonać zgodnie z  Projektem budowlanym (Załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ, SST ( Załącznik Nr 11 do SIWZ), przedmiarem robót ( Załącznik Nr  10) oraz SIWZ”.
- po zmianie: „ Roboty należy wykonać zgodnie z  Projektem budowlanym (Załącznikiem Nr 8, 9             i 9.1 do SIWZ, SST, ( Załącznikiem Nr 11 do SIWZ), przedmiarem robót ( Załącznik Nr  10.1.) oraz SIWZ”.

2. Zamawiający zmienia w Rozdziale 8 do SIWZ, Wadium: w kpt 8.2 jest „ Wadium należy wnieść w terminie do dnia  11.08.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium  dołączyć do oferty”,
- po zmianie: „ Wadium należy wnieść w terminie do dnia  16.08.2010 roku do godz. 14:00 potwierdzenie wpłaty wadium  dołączyć do oferty.

3. Zamawiający zmienia w Rozdziale  10  do SIWZ,  Opis sposobu przygotowania oferty:
- w pkt. 10.13  - jest: w części  „Wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków  Gmina Radzymin– Etap I  NIE OTWIERAĆ przed dniem 11.08.2010 roku  do godz.11:15. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
- po zmianie:  w części „Wykonanie chodnika i wjazdów we wsi Stary Janków  Gmina Radzymin– Etap I  NIE OTWIERAĆ przed dniem 16.08.2010 roku  do godz.14:15.
-  w pkt. 10.14  jest: „ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 10.14 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
- po zmianie:  w pkt. 10.14 „ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt. 10.13 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

4. Zamawiający zmienia w Rozdziale  11  do SIWZ -Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert:
w pkt. 11.1 – jest: „Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 24 do dnia  11.08.2010  roku,  godz.  11:00.  Oferty  otrzymane  przez  Zamawiającego po terminie składania  ofert  zostaną  zwrócone Wykonawcom  bez  ich otwierania  po  upływie  terminu przewidzianego na wniesienie protestu”.
- po zmianie:  „ Oferty  należy  składać w  siedzibie  Zamawiającego,  pokój  nr. 24  do dnia 16.08.2010  roku,godz.14:00.  Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.”;
- w pkt 11.2  jest: „ Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 11.08.2010  r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23”
- po zmianie:  „ Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 16.08.2010  r. o godz. 14:15, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23”.

5. Zamawiający zmienia w  Ogłoszeniu o zamówieniu:
- w  Sekcji III ust. 1 pkt 2) WADIUM – jest: „Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.08.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty”,
- po zmianie:  Zamawiający zmienia w  Ogłoszeniu o zamówieniu: w  Sekcji III ust. 1 pkt 2)   „Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.08.2010 roku do godz. 14:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty”,

- w  Sekcji IV ust. 6 Informacje administracyjne w pkt 3)  jest: „ Termin składania wniosków                  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Sekretariat, pok. Nr 24.
- po zmianie:  Termin składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Plac T. Kościuszki 2,               05-250 Radzymin, Sekretariat, pok. Nr 24.

6. Pozostałe zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.

Burmistrz
/-/  mgr Zbigniew Piotrowski

-----------------------------------------------------------------------

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH

ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ

ZAŁĄCZNIK NR 8 - PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY (1)

ZAŁĄCZNIK NR 9 - PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY (2)

ZAŁĄCZNIK NR 10 - PRZEDMIAR ROBÓT

ZAŁĄCZNIK NR 11 - SST

ZAŁĄCZNIK NR 9.1. - PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY W ZAKRESIE PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA TERENU

ZAŁĄCZNIK NR 10.1. - PRZEDMIAR ROBÓT

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2010-07-28 14:45:04 | Data modyfikacji: 2010-09-06 11:39:42.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2010-07-28 14:45:04
Data modyfikacji: 2010-09-06 11:39:42
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl