Numer ogłoszenia: 212500-2010; data zamieszczenia 16.07.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. 2)Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl 3) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Al. Jana Pawła II - Etap I. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Al. Jana Pawła II na odcinkach: - km 0+074 ÷ 0+425, dł. odc. 0,351 km, str. prawa, - km 0+039 ÷ 1+650, dł. odc. 1,611 km, str. lewa, 2. W zakres prac wchodzi wykonanie chodników o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej i czarnej grub. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej na warstwie odsączającej z kruszywa naturalnego (pospółki), wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego. 2) Inwestor po podpisaniu umowy oraz protokołu wprowadzenia na teren budowy przekaże Wykonawcy do wbudowania materiały takie jak: - kostka brukowa betonowa grubość 6 cm - szara; - kostka brukowa betonowa grubość 6 cm - czarna; - kostka brukowa betonowa grubość 8 cm - szara; - krawężnik drogowy betonowy 30x15 cm; - obrzeże betonowe 30x8 cm. 3) Wykonawca w ramach zadania przewiezie przekazane materiały budowlane z terenu Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu przy Alei Jana Pawła II Nr 20 na teren budowy. 4) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.5) Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, SST oraz SIWZ.. 4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających W razie wystąpienia zamówień uzupełniających zostanie spisany protokół konieczności. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających wartość zostanie obliczona na podstawie cen z oferty na wykonanie zamówienia publicznego. 6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6. 7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 9) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1) WADIUM - Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.07.2010 roku do godz. 11:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty - zgodnie z SIWZ. 2) ZALICZKI - Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
SEKCJA IV: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień/ zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa/ spełnia- nie spełnia 2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - spełnia- nie spełnia 3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / spełnia- nie spełnia 5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.
SEKCJA V: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1) koncesję, zezwolenie lub licencję; 2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; 5) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. 6) Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. SEKCJA VI: PROCEDURA 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony. 2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena. 3) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna - nie.
SEKCJA VII: ZMIANA UMOWY : Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: -możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, -możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia częściowego wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; - modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że zmiany te sprzyjać będą optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych; - modyfikację zmiany warunków udzielonej gwarancji na przedmiot umowy.
SEKCJA VIII: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.radzymin.pl 2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3. 3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Sekretariat pok. Nr 24. 4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert). 5) Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: a) W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Pani Elżbieta Borowska – Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalne i Ochrony Środowiska tel. (022) 786- 62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl b) W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Pani Maria Niegowska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska , tel. (022) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl 6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. 7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie. 8) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
GKiOŚ-3410/24/2010 Zamieszczono w BZP Numer ogłoszenia: 212500-2010; data zamieszczenia 16.07.2010
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
-----------------------------------------------------------------------------
Radzymin, dnia 16.07.2010 r
Gmina Radzymin Pl. T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin
S p r o s t o w a n i e
Szanowni Oferenci
1. Zamawiający błędnie podał termin do wniesienia wadium w Rozdziale 8 SIWZ na zadanie: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Alei Jana Pawła II” - jest „ Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.07.2010 roku do godziny 11:00, potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty.
powinno być: „Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.07.2010 roku do godziny 11:00, potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty. 2. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
------------------------------------------------------------------------------
Radzymin, dnia 27.07.2010 r.
Gmina Radzymin Pl. T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin
Uzupełnienie dokumentacji przetargowej
Szanowni Oferenci
Zamawiający uzupełnia dokumentację przetargową o Szczegółową Specyfikację Techniczną na zadanie: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Alei Jana Pawła II” jako Załącznik Nr 14 do SIWZ. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Z up. Burmistrza Sekretarz Gminy /-/ mgr inż. Halina Grzelak
----------------------------------------------------------------------------- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22 ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24 ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ PERSONELU ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ ZAŁĄCZNIK NR 8 - PROJEKT BUDOWLANY- OPIS ZAŁĄCZNIK NR 9 - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZAŁĄCZNIK NR 10 - PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE ZAŁĄCZNIK NR 11 - PRZEKROJE NORMALNE ULIC BOCZNYCH ZAŁĄCZNIK NR 12 - WJAZD ZAŁĄCZNIK NR 13 - PRZEDMIAR ROBÓT ZAŁĄCZNIK NR 14 - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA |