www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP I DOSTAWĘ 140
SZT. SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM


Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”


Zamawiający:
Gmina  Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, tel. (022) 786-62-92, 786-62-93,  fax. (022) 786-51-95, www.radzymin.pl – ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy: PN-1-POIG/2009).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.radzymin.pl.

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 140 szt. sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne
                48210000 - Pakiety oprogramowania

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego zrealizowana będzie w terminie do dnia 16 stycznia 2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy,
- wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert,
- złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2, 02-250 Radzymin, pok. 24, do dnia 4 grudnia 2009 r., do godz. 9:30.
Przy ocenie zachowania w/w terminu decydujące znaczenie ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

Inne:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.


Ogłoszenie opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 397888-2009 z dnia 18.11.2009 r.
Radzymin, dnia  18 listopada 2009 r.

Burmistrz
/-/ Zbigniew Piotrowski

GALERIA  ZDJĘĆ

--------------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 20.11.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na poniższe pytania dotyczące załącznika nr 4 do SIWZ:

- punkt 2 – czy wymagane są wszystkie systemy operacyjne i program antywirusowy, czy jeden system (dowolny z wymienionych) i program antywirusowy?

Wymagany jest jeden z wymienionych systemów operacyjnych i jeden program antywirusowy.

- punkt 4 – czy zamawiający dopuszcza matrycę 15,6’’ o rozdzielczości 1366x768?

Zamawiający nie dopuszcza matrycy o parametrach zawartych w pytaniu jako nie spełniającej wszystkich warunków określonych w specyfikacji.

- punkt 8 – czy to jest pomyłka LAN 10/10/1000 Mbit, czy powinno być 10/100/1000?

Zamawiający zmienia zapis załącznika nr 4 do  SIWZ na z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej  - prawidłowe określenie wymaganego minimum to: „LAN 10/100/1000 Mbit

- punkt 8 - czy zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania huba USB – w przypadku, gdy na płycie są dwa lub trzy porty USB?

Zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Zamawiający

---------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 20.11.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na poniższe pytania dotyczące załącznika nr 4 do SIWZ:

Pytanie:
1. Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie notebooków z matrycą w rozmiarze 15,6 i rozdzielczością 1366x768?

Odpowiedź: anulowana
Zamawiający nie dopuszcza matrycy o parametrach zawartych w pytaniu jako nie spełniającej wszystkich warunków określonych w specyfikacji. 
 

Odpowiedź: aktualna z 30.11.2009!!!
Zamawiający, uwzględniając argumenty potencjalnego oferenta, dopuści zaoferowanie notebooków z matrycą o rozmiarze 15,6 i rozdzielczością 1366x768. Powodem zmiany stanowiska Zamawiającego jest argument dotyczący możliwości otrzymania w ramach procedury przetargowej sprzętu o wyższej jakości. Zgodnie z przedstawioną argumentacją matryce o zaproponowanej rozdzielczości posiadają większą liczbę pikseli, przez co będą bardziej czytelne dla użytkowników, a w związku z tym jest to rozwiązanie korzystne dla Zamawiającego. Ponadto, potencjalny oferent przewiduje zaoferowanie matryc w technologii LED, co korzystnie wpłynie na energooszczędność użytkowanego sprzętu i wymiary notebooka.


Pytanie:
2. Zamawiający wymienił w przedmiotowej pozycji (lp.2) 3 systemy operacyjne(XP, Vista, oraz 7). Czy Zamawiający wymaga dostarczenia notebooka z wszystkimi systemami operacyjnymi czy ma to być jeden z wymienionych?

Odpowiedź:
Wymagany jest jeden z wymienionych systemów operacyjnych i jeden program antywirusowy.

Zamawiający

-----------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 26.11.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie dotyczące załącznika nr 4 do SIWZ:

Pytanie:
Czy możemy złożyć ofertę z Wyświetlaczem 15,6 ’’ o rozdzielczości min. 1200 x 800?
I czy oferta nie będzie, w związku z tym, odrzucona
?


Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza matrycę 15,6.
Matryca 15,4 jest wskazana jako minimalna i każda większa jest dopuszczalna. W związku z powyższym oferta z wyświetlaczem o rozm. 15,6 z tego powodu nie zostanie odrzucona.

Zamawiający

---------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 27.11.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie dotyczące załącznika nr 4 do SIWZ:

Pytanie:
Czy Zamawiający dopuści możliwość zaoferowania notebooków z wyświetlaczem 15,6 i rozdzielczości 1200x800?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza matrycę 15,6.
Matryca 15,4 jest wskazana jako minimalna i każda większa jest dopuszczalna.

--------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 27.11.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące treści specyfikacji:

Pytanie:
1. Czy Zamawiający wymaga aby firma serwisująca posiadała autoryzację producenta sprzętu na wykonanie czynności serwisowych oraz ISO 9001:2000?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga aby firma serwisująca posiadała autoryzację producenta sprzętu na wykonanie czynności serwisowych oraz ISO 9001:2000.

2. Czy Zamawiający wymaga potwierdzenia przez producenta sprzętu przejęcia obowiązków gwarancyjnych w przypadku nie wywiązania się z nich przez oferenta lub firmę serwisującą?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga potwierdzenia przez producenta sprzętu przejęcia obowiązków gwarancyjnych w przypadku nie wywiązania się z nich przez oferenta lub firmę serwisującą.

----------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 30.11.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące treści specyfikacji:
Załącznik nr 2 do  siwz
Pytanie:
1. Odnośnie postanowień zawartych  w § 8 ust.1, 2 czy Zamawiający dopuszcza zmniejszenie wysokości kar umownych o połowę? Wyjaśniamy, że bardzo wysokie kary zmuszają  Wykonawców do uwzględnienia tego elementu ryzyka przy wycenie usług dla Zamawiającego.

Odpowiedź
:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmniejszenia wysokości kar umownych, określonych w § 8, ust 1 i 2.

Pytanie:
2. Czy Zamawiający dopuszcza uzupełnienie postanowień zawartych w §8  o zapis, zgodnie z którym „Całkowita suma kar umownych naliczonych na podstawie § 8 Umowy nie przekroczy 10% wartości łącznego wynagrodzenia brutto umowy o którym mowa w § 3 ust. 1. Na wypadek, gdyby Zamawiający nie uwzględnił ograniczenia całkowitej wysokości kar umownych do 10% kwoty wartości umowy, zwracamy się   o rozważenie innej wartości procentowej, gdyż informacja dot. maksymalnej wysokości kar pozwoli Wykonawcy na dokonanie oceny i uwzględnienie  wysokości kar  w wycenie  i złożonej ofercie.

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zmian.

Pytanie:
3. W § 8 ust. 4  Zamawiający pisze, że Wykonawca wyraża zgodę  na potrącenie kar umownych  z przysługującego mu wynagrodzenia. Prosimy o wykreślenie tego zapisu i jednocześnie wyjaśniamy, że niczym nieograniczone jednostronne prawo naliczenia kar umownych  i potrącenia ich przez Zamawiającego z należnego Wykonawcy wynagrodzenia godzi nie tylko w interes Wykonawcy, ale także uniemożliwia mu podjęcie próby zbadania, czy naliczona kara umowna potrącona została naliczona prawidłowo i w odpowiedniej wysokości. Nadto, stwarzając możliwość pozbawienia Wykonawcy efektywnego wynagrodzenia za spełnione świadczenie bez żadnej kontroli  Wykonawcy. Czy Zamawiający dopuszcza umieszczenie postanowień w świetle których przed potrąceniem kary  Zamawiający  powiadomi Wykonawcę o takim zamiarze.

Odpowiedź:
Zamawiający przypomina, iż podstawą wystawienia faktury VAT za dostawę sprzętu będzie podpisany dwustronnie protokół zdawczo – odbiorczy, w którym pojawią się ewentualne uwagi o zamiarze pomniejszenia płatności z tytułu nierzetelnego wykonania umowy. Wobec powyższego istnieje już mechanizm powiadamiania Wykonawcy o zamiarze pomniejszenia płatności.

Pytanie:
4. Zamawiający   proponuje w § 3 ust.2,  30- dniowy termin płatności od daty otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury VAT. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji ww. postanowień w taki sposób:, że „Faktury VAT,  płatne będą  w terminie 30 dni liczonych od dnia wystawienia faktury VAT”?

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany.

Pytanie:
5. Czy Zamawiający dopuszcza modyfikacje   zapisów, zawartych w §3 ust.4,  aby za datę zapłaty uważać termin obciążenia rachunku bankowego Wykonawcy, zgodnie z przyjętą normą, że spełnienie świadczenia pieniężnego w obrocie bezgotówkowym następuje w dniu uznania rachunku bankowego wierzyciela?

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zmian.

Pytanie:
6.Prosimy o wyjaśnienie zapisów zawartych w §10  ust. 2 i wskazanie  podstawy prawnej „zawieszenia wykonania umowy”. 

Odpowiedź:
Zamawiający w par. 10 ust. 2 wskazał zmiany umowy, których wprowadzenie będzie konsekwencją zaistnienia okoliczności określonych w projekcie umowy. Zamawiający ma obowiązek określić zmiany przyszłej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przepis ten stanowi, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił
warunki takiej zmiany. Zamawiający mając na względzie powyższy przepis określił zmiany, które mogą (ale nie muszą) w trakcie realizacji postanowień umowy wystąpić.  

Pytanie:
7. Prosimy o wyjaśnienie zapisów zawartych w § 7 ust.1, dlaczego Zamawiający ma udzielać pisemnej zgody?  Naszym zdaniem większość wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nie jest producentem sprzętu a jedynie dostawcą.

Odpowiedź
:
Zamawiający wyjaśnia, iż zapis § 7 ust.1 dotyczy sytuacji gdy Wykonawca, już na etapie realizacji umowy chciałby powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Sytuacja, ta nie dotyczy dostawy sprzętu danego producenta przez Wykonawcę, a sytuacji gdy część zamówienia – np. dostawy, serwisy – miałyby być realizowane bez poinformowania o tym fakcie Zamawiającego.

Pytanie:
8. Prosimy o wyjaśnienie zapisów zawartych w § 4 ust. 2c ,  jakie wady ma na myśli Zamawiający? Czy chodzi o wady mechaniczne?

Odpowiedź
:
Zamawiający informuje, iż zapisy ww. paragrafu dotyczą niezgodności techniczne dostarczonego sprzętu ze specyfikacją przygotowaną przez Zamawiającego.

Pytanie:
9. Prosimy o wyjaśnienie zapisów zawartych w § 6 ust.1 , a co z oprogramowaniem?

Odpowiedź
:
Zamawiający informuje, iż zapis ww. paragrafu dotyczy kompletu dostarczanego zamówienia tj. notebooków wraz z oprogramowaniem.

Pytanie:
10. Prosimy o wyjaśnienie zapisów zawartych w § 6 ust. 4, co w ramach usługi serwisowej podlega wymianie części nie nadających się do naprawy na miejscu?

Odpowiedź
:
Zamawiający informuje, iż decyzja dotycząca o miejscu i metodzie naprawy sprzętu należy do wyłącznej kompetencji podmiotu odpowiedzialnego za jego naprawę.

--------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 2.12.2009r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-1-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na  pytania dotyczące załącznika nr 4 do SIWZ:

Pytanie z dnia 19 listopada:
- punkt 4 – czy zamawiający dopuszcza matrycę 15,6’’ o rozdzielczości 1366x786?

Pytanie z dnia 24 listopada:
1. Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie notebooków z matrycą w rozmiarze 15,6 i rozdzielczością 1366x768?

Odpowiedź:
Zamawiający, uwzględniając argumenty potencjalnego oferenta, dopuści zaoferowanie notebooków z matrycą o rozmiarze 15,6 i rozdzielczością 1366x768. Powodem zmiany stanowiska Zamawiającego jest argument dotyczący możliwości otrzymania w ramach procedury przetargowej sprzętu o wyższej jakości. Zgodnie z przedstawioną argumentacją matryce o zaproponowanej rozdzielczości posiadają większą liczbę pikseli, przez co będą bardziej czytelne dla użytkowników, a w związku z tym jest to rozwiązanie korzystne dla Zamawiającego. Ponadto, potencjalny oferent przewiduje zaoferowanie matryc w technologii LED, co korzystnie wpłynie na energooszczędność użytkowanego sprzętu i wymiary notebooka.

Zamawiający informuje Wykonawców, iż obowiązującym parametrem w zakresie załącznika nr 4 do SIWZ „punktu 4 – matrycy …” jest odpowiedź powyżej udzielona.

Tym samym nie obowiązują w powyższym zakresie odpowiedzi udzielone w dniach 20 oraz 30 listopada 2009 roku.

Zamawiający

------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT


zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”


Zamawiający: Gmina Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, tel. (022) 786-62-92, 786-62-93,  fax. (022) 786-51-95, www.radzymin.pl – w związku ze zmianą treści odpowiedzi na pytania dotyczące załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 9 grudnia 2009 r., do godz. 8.30.


Zamawiający zgodnie z wytyczną art. 38 ustawy PZP wprowadza zmiany w poniższych punktach SIWZ:

• Rozdział VII Zawartość oferty oraz opis sposobu jej przygotowania, punkt 10
Nowa treść - Nie otwierać przed dniem 9 grudnia 2009 roku, godz. 8:30. Pozostałe treści nie ulegają zmianie.

• Rozdział VIII Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert, punkt nr 1
Nowa treść - Termin składania ofert upływa w dniu 9 grudnia 2009 roku o godz.8:15. Pozostałe treści nie ulegają zmianie
.

• Rozdział VIII Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert, punkt nr 6
Nowa treść
- Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 grudnia 2009 roku o godz. 8.30, w siedzibie Zamawiającego, sala konferencyjna, nr 23. Pozostałe treści nie ulegają zmianie.

• Nowe terminy mają zastosowanie do Rozdziału XII pt. Wadium


Zamawiający

---------------------------------------------------------------------------------

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW
EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 3 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 4 - FORMULARZ OFERTY TECHNICZNEJ

ZAŁĄCZNIK NR 5 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Halina Grzelak | Data wprowadzenia: 2009-11-18 12:27:56 | Data modyfikacji: 2010-02-02 10:48:11.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2009-11-18 12:27:56
Data modyfikacji: 2010-02-02 10:48:11
Autor: Halina Grzelak
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl