Gmina Radzymin Plac Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mokre gm. Radzymin Etap I, dł. 530 metrów
Wspólny Słownik Zamówień: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 26.10.2009 r. Termin związania ofertą: 30 dni Wadium: 5 000,00 ( słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) powinno być wniesione na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.09.2009 roku do godz. 10.00 i potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Referacie gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w pokoju nr 3 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej: www.radzymin.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
-
w zakresie proceduralnym: Wojciech Sawicki - Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - tel. (022) 786-62-92 w 160
-
w zakresie merytorycznym: mgr Maria Niegowska - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - tel. (022) 786-62-92 w. 132
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat pokój nr 24 do dnia 30.09.2009 roku do godz. 10:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Lp: |
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: |
1 |
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych |
2 |
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia |
3 |
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Kryterium |
Waga |
Cena (koszt)
|
100% |
Nr kryterium: |
Wzór: |
1 |
Cena (koszt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie |
Radzymin, dnia 09 września 2009 rok
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza
Andrzej Siarna
---------------------------------------------------------------------
Gmina Radzymin Pl. Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin
Pismo: GKiO-3410/21/09/1 Radzymin, dnia 23.09.2009 r.
P O W I A D O M I E N I E o zmianach SIWZ
Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na Modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mokre gm. Radzymin Etap I, dł. 530 metrów (przetarg nieograniczony).
Szanowni Państwo,
W związku z brakiem przedmiaru robót, zgodnie, z którym należy wykonać kosztorys ofertowy, Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony, na Modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mokre gm. Radzymin Etap I, dł. 530 metrów, dokonuje następujących zmian zapisów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołącza się załącznik nr 14 Przedmiar robót.
Brakujący Załącznik nr 14 do SIWZ, umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.radzymin.pl
Burmistrz /-/ Zbigniew Piotrowski
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 - WZÓR OFERTY NA ROBOTY BUDOWLANE ZAŁĄCZNIK NR 2 - WYKAZ PRAC I USŁUG ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ PERSONELU ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ ZAŁĄCZNIK NR 5 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22 I 24 ZAŁĄCZNIK NR 6 - WZÓR UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 7 - OŚWIADCZENIE O PRZEPROWADZENIU WIZJI LOKALNEJ ZAŁĄCZNIK NR 8 - OŚWIADCZENIE ZAŁĄCZNIK NR 9 - PROJEKT ZAŁĄCZNIK NR 10 - ORIENTACJA ZAŁĄCZNIK NR 11 - PLAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZAŁĄCZNIK NR 12 - KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZAŁĄCZNIK NR 13 - SST ZAŁĄCZNIK NR 14 - PRZEDMIAR ROBÓT |