www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE: PRZETARG
NIEOGRANICZONY NA WYMIANĘ STOLARKI W ZABYTKOWYM
BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM PRZY UL. KONSTYTUCJI 3
MAJA 19 W RADZYMINIE 


Gmina Radzymin
Plac Tadeusza Kościuszki 2
05-250 Radzymin
ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie.

Wspólny Słownik Zamówień: 45422100-2
Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2009-05-31
Termin związania ofertą: 30 dni do dnia 16-01-2009r.
Wadium: 10 000.00 zł (słownie:  dziesięć tysięcy 00/100 zł)

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 9
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:
www.bip.radzymin.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym:
1  Marlena Kondratczyk - Inspektor tel. (022) 786 62 92 w. 139
• w zakresie merytorycznym:
1   Jan  Wilczyński - Kierownik Referatu Inwestycji tel. (22 ) 786 62 92 w. 140

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 24 do dnia 2008-12-18 do godz. 10:00.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Lp. Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:
1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2 Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3 Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Nr Kryterium Waga
1 Cena (koszt) 100%


Radzymin, dnia: 2008-11-27
(zamieszczone w BZP w dniu 27-11-2008, nr ogłoszenia: 337009-2008)

----------------------------------------------------------------------------------

Pismo: IN-2230/25/2008/5 
Radzymin, dnia: 2008-12-02


O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2008-12-02 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:

Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie.,

Treść wspomnianej prośby jest następująca:
1.Prosimy o sprecyzowanie czy okna:O1, O2 posiadają ruchome słupki czy też stałe.
2.W przypadku okna O1 balkonowego i drzwi DW1 sprecyzowaniu, po której stronie jest klamka.
3.Prosimy o sprecyzowanie podziału wysokości drzwi (fix a część rozwierna) oraz typu wypełnienia drzwi, a także informacji na temat czy fix nad drzwiami jest w skrzydle czy też w ramie.

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
Ad.1 Okna O1, O2 nie posiadają ramiaka środkowego (słupka).
Ad. 2. Klamka przy oknie O1 balkonowym oraz przy drzwiach DW1 powinna znajdować się po prawej stronie.
Ad. 3. Wysokość Fix nad drzwiami wynosi 50cm, pozostała część rozwierna; wypełnienie drzwi – filągi drewniane; fix na drzwiami jest w ramie.  
Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

Zamawiający

------------------------------------------------------------------------------------------

Pismo: IN-2230/25/2008/6 
Radzymin, dnia: 2008-12-03

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2008-12-03 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie.

Treść wspomnianej prośby jest następująca:
1. Proszę o wyjaśnienie i uzupełnienie treści specyfikacji technicznej zamówienia:
a. Ksiązka obmiarów, strona 2, Lp. 10:
"(…)Obróbki blacharskie z blach powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25cm elewacji.
33.01m²"
Proszę o jednoznaczne określenie szerokości obróbki blacharskiej oraz podanie jej długości dla poszczególnych pozycji z zestawienia stolarki.
b. Ksiązka obmiarów, strona 2, Lp. 11:
"(…)Listwy dekoracyjne o rysunku prostym (wys. detalu w rzucie do 20cm) - uzupełnienie metodą narzutową opasek okiennych w docinku 0,5m nad podokiennikami, przyjęto 20% uzupełnień.
05*2*(13+4+20+4)m²"
Proszę o dostarczenie rysunku detalu i/lub bardziej szczegółowych danych dot. listwy.

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
Ad. a) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej należy wykonać indywidualnie według rzeczywistych wymiarów obiektu, szerokość min. 25cm.
Ad. b) W celu uzyskania szczegółowych danych dotyczących listwy dekoracyjnej należy dokonać wizji w terenie, w załączeniu 2 fotografie obiektu.   

Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

Zamawiający

---------------------------------------------------------------------------

Pismo: IN-2230/25/2008/7 
Radzymin, dnia: 2008-12-08

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2008-12-05 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie,

Treść wspomnianej prośby jest następująca:
Pytanie 1. Czy parapety wewnętrzne mają być również wymienione, jeżeli tak to z jakiego materiału i w jakiej ilości?
Pytanie 2. Jeżeli istniejące parapety wewnętrzne mają pozostać to co zrobić z lukami między oknami, a parapetami wewnętrznymi powstałymi po zamontowaniu nowych okien, gdyż ramy nowych okien są węższe?
Pytanie 3. Jaką farbą mają być pomalowane drzwi wejściowe czy ma to być farba kryjąca tak jak na oknach czy ma to być farba lazurowa uwidaczniająca usłojenie drewna?
Pytanie 4. Z jakiej blachy mają być wykonane parapety zewnętrzne - jaki kolor?
Pytanie 5. Czy nowa blacha ma być również zamontowana na gzymsie, który znajduje się nad oknami parapetu?
Pytanie 6. Czy w drzwiach wejściowych może być zastosowana szyba 4/16/K=1,0 i co z istniejącą kratą?
Pytanie 7. Czy drzwi balkonowe mają zostać wykonane z płycin u dołu skrzydła tak jak w istniejących  drzwiach balkonowych?

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
Ad.1. Parapety wewnętrzne nie będą wymieniane.
Ad.2. Luki pomiędzy parapetami wewnętrznymi a oknami należy wypełnić zaprawą cementowo-wapienną, wykończenie jak glif.
Ad.3. Drzwi wejściowe należy pomalować farbą kryjącą
Ad.4. Parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy stalowej powlekanej - kolor RAL 7004
Ad.5. Nad oknami parteru nie należy montować nowej blachy.
Ad.6. W drzwiach wejściowych należy zastosować szybę 4/16/4 K=1,1, kratę należy zdemontować.
Ad.7. Drzwi balkonowe należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 8 – zestawienie stolarki

Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

Zamawiający

-----------------------------------------------------------------------------------

Pismo: IN-2230/25/2008/7 
Radzymin, dnia: 2008-12-11

KOREKTA ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2008-12-05 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie,

Treść wspomnianej prośby jest następująca :
Pytanie 1. Czy parapety wewnętrzne mają być również wymienione, jeżeli tak to z jakiego materiału i w jakiej ilości?
Pytanie 2. Jeżeli istniejące parapety wewnętrzne mają pozostać to co zrobić z lukami między oknami, a parapetami wewnętrznymi powstałymi po zamontowaniu nowych okien, gdyż ramy nowych okien są węższe?
Pytanie 3. Jaką farbą mają być pomalowane drzwi wejściowe czy ma to być farba kryjąca tak jak na oknach czy ma to być farba lazurowa uwidaczniająca usłojenie drewna?
Pytanie 4. Z jakiej blachy mają być wykonane parapety zewnętrzne - jaki kolor?
Pytanie 5. Czy nowa blacha ma być również zamontowana na gzymsie, który znajduje się nad oknami parapetu?
Pytanie 6. Czy w drzwiach wejściowych może być zastosowana szyba 4/16/K=1,0 i co z istniejącą kratą?
Pytanie 7. Czy drzwi balkonowe mają zostać wykonane z płycin u dołu skrzydła tak jak w istniejących  drzwiach balkonowych?

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
Nastąpiła zmiana w odpowiedzi nr 6.
Ad.1. Parapety wewnętrzne nie będą wymieniane.
Ad.2. Luki pomiędzy parapetami wewnętrznymi a oknami należy wypełnić zaprawą cementowo-wapienną, wykończenie jak glif.
Ad.3. Drzwi wejściowe należy pomalować farbą kryjącą
Ad.4. Parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy stalowej powlekanej - kolor RAL 7004
Ad.5. Na gzymsie nad oknami parteru nie należy montować nowej blachy.
Ad.6. W drzwiach wejściowych należy zastosować szybę 331/12/331, kratę należy zdemontować.
Ad.7. Drzwi balkonowe należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 8 – zestawienie stolarki

Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

Zamawiający

------------------------------------------------------------------------------

Pismo: IN-2230/25/2008/8 
Radzymin, dnia: 2008-12-11

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2008-12-11 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie.

Treść wspomnianej prośby jest następująca:
W opisie stolarki (rysunki, załącznik nr 7 do SIWZ) jest napisane, że szprosy w nowo montowanej stolarce mają być "wiedeńskie" drewniane naklejane.
Proszę o sprecyzowanie, czy szprosy te maja posiadać aluminiową ramkę pomiędzy szybami, czy chodzi tylko o szprosy naklejane, bez aluminiowego wypełnienia (duplexu)? Proszę też
o podanie szerokości szprosów w nowej stolarce.

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
Szprosy pomiędzy szybami mają posiadać aluminiową ramkę składającą się z 3 elementów
o łącznej szerokości ok. 20mm. Natomiast szprosy mają być drewniane, szerokość szprosów wynosi – 30mm, grubość 19mm, naklejane na szyby.

Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

Zamawiający

---------------------------------------------------------------------------------------

Pismo: IN-2230/25/2008/9
Radzymin, dnia: 2008-12-11

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2008-12-11 do Zamawiającego wpłynęła prośba
o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
Wymianę stolarki w zabytkowym budynku administracyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie.

Treść wspomnianej prośby jest następująca:
Proszę o określenie, jaką szybę należy zastosować w naświetlu górnym (fix) drzwi zewnętrznych?
Proszę o podanie, w jakim kolorze mają być drzwi zewnętrzne.

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
W drzwiach zewnętrznych w naświetleniu górnym (fix) należy zastosować szybę 331/12/331
Drzwi zewnętrzne mają być w kolarze białym.
Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

Zamawiający

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22 I 24

ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZÓR OFERTY NA ROBOTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 3 - WZÓR UMOWY NA ROBOTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 4 - ZESTAWIENIE KOSZTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 5 - PRZEDMIAR ROBÓT

ZAŁĄCZNIK NR 6 - RYS. I. MAPA SYTUACYJNA

ZAŁĄCZNIK NR 7 - RYS. II. PROJEKT STOLARKI

ZAŁĄCZNIK NR 8 - RYS. III. ZESTAWIENIE STOLARKI

ZAŁĄCZNIK NR 9 - ELEWACJA BUDYNKU

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Marlena Kondratczyk | Data wprowadzenia: 2008-11-27 14:36:05 | Data modyfikacji: 2008-12-30 14:33:18.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2008-11-27 14:36:05
Data modyfikacji: 2008-12-30 14:33:18
Autor: Marlena Kondratczyk
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl