www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOWÓZ
DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA
TERENIE GMINY RADZYMIN Z DOMU DO SZKÓŁ/PLACÓWEK
OŚWIATOWYCH W WOŁOMINIE ORAZ ZE
SZKÓŁ/PLACÓWEK OŚWIATOWYCH DO DOMU SAMOCHODEM
SPECJALISTYCZNYM W ROKU SZKOLNYM 2015 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.radzymin.pl

Radzymin: Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z domu do szkół/placówek oświatowych w Wołominie oraz ze szkół/placówek oświatowych do domu samochodem specjalistycznym w roku szkolnym 2015 Numer ogłoszenia: 256123 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z domu do szkół/placówek oświatowych w Wołominie oraz ze szkół/placówek oświatowych do domu samochodem specjalistycznym w roku szkolnym 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz 23 dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z domu do szkół/placówek oświatowych w Wołominie oraz ze szkół/placówek oświatowych do domu samochodem specjalistycznym w roku 2015. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu 23 dzieci, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z domu do szkół/placówek oświatowych, i ze szkół/placówek oświatowych do domu, samochodem specjalistycznym w roku 2015, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki i przygotowanie przedszkolne realizują w szkołach/placówkach oświatowych na terenie Wołomina. 2. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć, wynikające z kalendarza roku szkolnego 2014/2015 w okresie styczeń-czerwiec i w okresie wrzesień-grudzień roku szkolnego 2015/2016 najkrótszą trasą z domu do szkoły/placówki oświatowej i po skończonych zajęciach ze szkoły/placówki oświatowej do domu. 3. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna, posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. 4. Opieka nad dziećmi musi być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły/placówki oświatowej i ze szkoły/placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. 5. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: a. dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia, zgodnie z obowiązującym je planem, b. po zakończeniu zajęć odebrane ze szkoły/placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania, c. szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów. 6. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie (Dz.U. z 2012 r, poz.1265 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012 r, poz.1137 z późn.zm.). 7. Wskazane jest posiadanie przez kierowcę ukończonego z wynikiem pozytywnym kursu udzielania pierwszej pomocy medycznej. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający wymaga podziału dowożonych dzieci na dwie trasy przejazdu, biorąc pod uwagę miejsce zamieszkania dzieci:

TRASA I:

- Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22:

1 uczeń zamieszkały Zwierzyniec

1 uczeń zamieszkały Słupno

2 uczniów zamieszkałych Nadma

1 uczeń zamieszkały Stary Dybów

- Ośrodek Rehabilatacyjno-Wychowawczo-Edukacyjny:

4 uczniów, zamieszkałych Radzymin

- Niepubliczne Przedszkole Baśniowa Kraina:

1 uczeń zamieszkały Radzymin

1 uczeń zamieszkały Nadma

TRASA II:

- Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22

5 uczniów zamieszkałych Radzymin

2 uczniów zamieszkałych Ciemne

2 uczniów zamieszkałych Rżyska

2 uczniów zamieszkałych Janków Stary

1 uczeń zamieszkały Janków Nowy 

10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia trasy nr 1 z trasą nr 2. 11. Wykonawca zobowiązuje się, iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej umowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objętych umową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Dowóz kolejnych dzieci, których nie można było przewidzieć w chwili rozpoczęcia postępowania

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-12-19 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić: dokument uprawniający do wykonywania transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej 2 usługi, każda z wykonanych usług o wartości minimalnej 100 000,00 zł (sto tysięcy) brutto, obejmująca swoim zakresem przewóz dzieci niepełnosprawnych, wykonywany w sposób ciągły i trwały, w okresie nie krótszym niż 10 miesięcy, potwierdzona dokumentami poświadczającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) Poprzez ciągły i trwały dowóz dzieci niepełnosprawnych Zamawiający rozumie dowóz dzieci, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego do szkół/placówek oświatowych w okresie nie krótszym niż 10 miesięcy. c) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający oczekuje, że przynajmniej jeden z wykonawców będzie spełniał warunek wiedzy i doświadczenia określony przez Zamawiającego - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku. W przypadku, gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia będzie polegać na zasobach innych podmiotów Zamawiający oczekuje, że podmiot udzielający zasobu wiedzy i doświadczenia będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu i będzie zaangażowany w realizację zamówienia np. jako podwykonawca. Wykonawca musi wykazać sposób uczestniczenia podmiotu udzielającego swoich zasobów w realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić: a) Wykaz narzędzi - Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochody nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2006 r. b) kserokopie dowodów rejestracyjnych samochodów, z których będzie wynikało, że pojazdy są dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić: a) wykaz osób - minimum 3 kierowców i 3 opiekunów, przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej b) kserokopie prawa jazdy wskazanych kierowców c) kserokopie przeszkolenia kierowców i opiekunów w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC. Należy dołączyć dowód opłaty polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Formularz ofertowy Parafowany wzór umowy Parafowany wzór umowy powierzenia danych Potwierdzenie wpłaty wadium

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Parafowany wzór umowy Parafowany wzór umowy powierzenia danych Potwierdzenie wpłaty wadium

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Wykonane usługi - 10

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, pokój nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, pokój nr 24 - sekretariat. 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Radzymina
/-/ Krzysztof Chaciński

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 4 - Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia

Załącznik nr 5 - Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik nr 6 - Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Załącznik nr 7 - Wykaz dostaw lub usług

Załącznik nr 8 - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych

Załącznik nr 9 - Wykaz osób

Załącznik nr 10 - Wzór umowy

Załącznik nr 11 - Wzór umowy powierzenia danych

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Katarzyna Czuba - Główny Specjalista ds. Wychowania i Opieki | Data wprowadzenia: 2014-12-11 15:08:16 | Data modyfikacji: 2014-12-31 11:55:53.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2014-12-11 15:08:16
Data modyfikacji: 2014-12-31 11:55:53
Autor: Katarzyna Czuba - Główny Specjalista ds. Wychowania i Opieki
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl