Radzymin, dnia 29.01.2009r.
GKiM-7625/2/2009
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
Zawiadamiam
że w dniu 29.01.2009r. na wniosek DOMUS Adam Sieklucki, ul. Wrzosowa 65, 05-220 Zielonka, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji istniejącego zakładu produkcji mebli z laminowanych płyt wiórowych działkach o nr ew. 599/3 603/2 i 607/2 obręb Słupno gm. Radzymin obejmującej zmianę nośnika energii i sposobu ogrzewania oraz zmianę systemu odpylającego.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Ponadto zgodnie z art. 33 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2, pok. nr 17 , przez okres 21 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art. 63 ustawy z dnia 3 października o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) oraz § 3 ust. 1 pkt 46 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09.11.2004r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257, poz. 2573 ze zm.) rozstrzygniecie o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko na etapie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie oddziaływać na środowisko rozstrzyga się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Starostą Powiatu Wołomińskiego,
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Wołominie.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w
§ 1 doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Otrzymują:
1. DOMUS Adam Sieklucki ul Wrzosowa 65, 05-220 Zielonka
2. Starosta Powiatu Wołomińskiego ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
3. Powiatowy Inspektor Sanitarny ul. Legionów 78, 05-200 Wołomin
4. Pozostałe strony postępowania
5. a/a
|