BURMISTRZ RADZYMINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA/PODINSPEKTORA DO SPRAW INWESTYCJI DROGOWYCH W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, MIESZKANIOWEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie – minimum średnie techniczne w zakresie budownictwa, preferowana specjalność drogownictwo; 2) doświadczenie zawodowe - staż pracy przy wykształceniu średnim min. 2 - letni, przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany; 3) umiejętności- biegła obsługa komputera w zakresie Pakiet Office oraz kosztorysowania robót; 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku; 5) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 6) niekaralność sądowa za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
II. WYMAGANIA DODATKOWE POŻĄDANE OD KANDYDATA:
1) posiadanie dodatkowych kursów, szkoleń z zakresu budownictwa; 2) posiadanie uprawnień budowlanych będzie dodatkowym atutem; 3) znajomość przepisów z zakresu: prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, zamówień publicznych, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz umiejętność stosowania Kodeksu postępowania administracyjnego; 4) preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub co najmniej 6 miesięcy stażu lub pracy w administracji publicznej; 5) prawo jazdy kat. B; 6) znajomość języka angielskiego.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY:
1) prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, w szczególności: przygotowywanie kosztorysów na roboty drogowe, koordynowanie opracowań i sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy i przebudowy dróg, rozliczanie zadań: sprawdzanie pod względem formalno – prawnym przedłożonych przez wykonawców rachunków i kosztorysów w oparciu o wcześniej sporządzone umowy( weryfikacja kosztorysów, sprawdzanie dokumentów finansowych); 2) nadzór techniczno – budowlany realizowanych inwestycji gminnych, remontów kapitalnych w odniesieniu do dróg gminnych oraz prowadzenie innych spraw związanych z budową i utrzymaniem dróg; 3) prowadzenie ewidencji dróg; 4) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg gminnych; 5) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników; 6) współudział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych na inwestycje drogowe, przetargów- zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz planów społeczno – gospodarczych i zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej drogownictwa i komunikacji.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (zał. Nr 1); 2) list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 3) kserokopie ( lub odpisy ) świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 4) kserokopie ( lub odpisy) dokumentów potwierdzających: wykształcenie i wymagane kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; 6) kserokopia dowodu osobistego; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne (zał. Nr 2); 8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku; 9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć i obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność ( zał. Nr 3); 10) inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy bądź mogące mieć znaczenie przy podejmowaniu decyzji o wyborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
V. PRZEBIEG POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NABORU:
1. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu ( II piętro, pokój nr 24) lub winny być przesłane pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Plac Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin
w terminie do dnia 07 listopada 2008r. do godz. 16.00
Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji drogowych ”. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Sala Konferencyjna (II piętro pokój nr 23) do dnia 14 listopada 2008r.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin pod adresem www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu umiejscowionej na parterze budynku głównego przy Pl. Tadeusza Kościuszki 2 w Radzyminie.
Uprzejmie informujemy, że złożonych dokumentów nie odsyłamy.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny, w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
Dodatkowych informacji i wyjaśnień udziela: - w zakresie wymagań i zadań: Maria Niegowska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, tel. (022) 786- 62-92 wew. 132 - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Orłowska Monika - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, tel. (022) 786-50-25 wew.130
Burmistrz Radzymina /-/ Zbigniew Piotrowski
ZAŁĄCZNIK NR 1 - KWESTIONARIUSZ OSOBOWY ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE |