BURMISTRZ RADZYMINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTORA W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN
Nazwa stanowiska pracy:
inspektor ds. gospodarki gruntami komunalnymi – obrotu nieruchomościami;
Liczba lub wymiar etatu: 1
I WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie – wyższe, kierunek geodezja;
2. Doświadczenie zawodowe – staż pracy minimum 3 - letni w jednostkach samorządu terytorialnego na takim samym lub podobnym stanowisku;
3. Bardzo dobra znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ujawnianiu w księgach wieczystych mienia samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym oraz prawa geodezyjnego i kartograficznego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Kodeksu Cywilnego;
4. Umiejętności:
1) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów geodezyjnych EKB i GEO- MAP oraz Pakiet Office i Internetu,
2) odczytywania map geodezyjnych i orientacja w terenie,
3) doświadczenie w badaniu ksiąg wieczystych,
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
6. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
7. Niekaralność sądowa za przestępstwa umyślne, nieposzlakowana opinia;
8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
II WYMAGANIA DODATKOWE POŻĄDANE OD KANDYDATA:
1. Posiadanie dodatkowych kursów, szkoleń z zakresu gospodarki gruntami, obrotu nieruchomościami ;
2. Umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych, przygotowywania projektów umów dzierżaw i najmu oraz projektów uchwał Rady Miejskiej;
3. Znajomość przepisów z zakresu: prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, zamówień publicznych, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz umiejętność stosowania Kodeksu postępowania administracyjnego;
4. Prawo jazdy kat. B;
5. Znajomość języków obcych, w szczególności języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
III ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY:
1. Prowadzenie spraw związanych z gminnym zasobem nieruchomości - prowadzenie dokumentacji z zakresu ewidencji gruntów własności komunalnej;
2. Regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych w trybie administracyjnym;
3. Przygotowywanie spraw do nabywania i zbywania (rozdysponowywania) gruntów komunalnych;
4. Obsługa referatu w zakresie informatycznego opracowywania pism, wykazów, spisów i zestawień;
5. Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do
wykonywania obowiązków służbowych.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:
1). Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (zał. Nr 1);
2). List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3). Kserokopie ( lub odpisy ) świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
4). Kserokopie ( lub odpisy) dokumentów potwierdzających: wykształcenie i wymagane kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5). Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6). Kserokopia dowodu osobistego;
7). Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne (zał. Nr 2);
8). Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanych stanowisku;
9). Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć i obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność ( zał. Nr 3);
10). Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych
11). Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy bądź mogące mieć znaczenie przy podejmowaniu decyzji o wyborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
V. PREZBIEG POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NABORU:
1. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu ( II piętro, pokój nr 24) lub winny być przesłane pocztą na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Plac Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
w terminie do dnia 24 września 2008r. do godz. 16.00
Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. gospodarki gruntami”.
Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Sala Konferencyjna (II piętro pokój nr 23) do dnia 26 września 2008r.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin pod adresem www.bip.radzymin.ploraz na tablicy ogłoszeń Urzędu umiejscowionej na parterze budynku głównego przy Pl. Tadeusza Kościuszki 2 w Radzyminie.
Uprzejmie informujemy, że złożonych dokumentów nie odsyłamy.
Z trybem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin można się zapoznać na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.radzymin.pl (zał. Nr 4)
2. Inne informacje:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy.
Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny, w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
Dodatkowych informacji i wyjaśnień udziela:
- w zakresie wymagań i zadań: Przesmycka Teresa – Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, tel. (022) 786- 62-92 wew. 136 - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Orłowska Monika - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, tel. (022) 786-50-25 wew.130
Burmistrz Radzymina
/-/ Zbigniew Piotrowski
ZAŁĄCZNIK NR 1 - KWESTIONARIUSZ OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O PRACĘ ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 18 UST. 1 i 2 USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH ZAŁĄCZNIK NR 4 - ZARZĄDZENIE W SPRAWIE TRYBU NABORU KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE |