BURMISTRZ MIASTA I GMINY RADZYMIN
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie
2) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz posiadanie certyfikatu Specjalisty ds. personalnych
3) minimum 4-letni staż pracy w instytucjach administracji samorządowej, w tym doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowych w samorządzie,
4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer – programy EXCEL, WORD, internet, fax., kserokopiarka) oraz komputerowych programów kadrowo-płacowych,
5) znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, o lustracji, o ochronie: danych osobowych, informacji niejawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy i innych przepisów związanych z prawem pracy.
6) pełna zdolność do czynności prawnych,
7) korzystanie z pełni praw publicznych
8) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
9) nieposzlakowana opinia,
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
II. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole,
2) wysoka kultura osobista
3) sumienność,
4) odpowiedzialność,
5) samodzielność,
6) komunikatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem, zwalnianiem, udzielaniem urlopów, zwolnień od pracy, awansami, karaniem, wydawaniem świadectw pracy, itp.
2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z powoływaniem kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
3. Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
4. Prowadzenie spraw związanych z ogłaszaniem naboru pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu naboru zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. Dbałość o zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowniczych,
6. Wydawanie pracownikom legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych,
7. Prowadzenie ewidencji: obecności w pracy, czasu pracy oraz zwolnień lekarskich pracowników , ewidencji druków ścisłego zarachowania (dot. wydanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników oraz członków ich rodzin)
8. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw pracowniczych.
9. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
10. Przygotowywanie umów o ryczałt samochodowy na używanie własnego samochodu osobowego pracownika do celów służbowych,
11. Wydawanie delegacji służbowych,
12. Kompletowanie aktów prawnych (Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich) i przekazywanie roczników tychże aktów do oprawy,
13. Prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury,
14. Prowadzenie ogólnozakładowego rejestru umów i zleceń,
15. Koordynowanie spraw związanych z wydawaniem druków oświadczeń majątkowych osobom zobowiązanym do ich złożenia Burmistrzowi Miasta i Gminy i przyjmowaniem wypełnionych oświadczeń.
16. Sporządzanie informacji na sesję Rady Miejskiej z przyjętych oświadczeń majątkowych,
17. Przekazywanie oświadczeń o stanie majątkowym do Urzędu Skarbowego
oraz do Biuletynu Informacji Publicznej,
18. Sporządzanie deklaracji miesięcznych wpłat na PFRON oraz rozliczeniowej rocznej.
19. Rozpatrywanie skarg i wniosków na podległych pracowników Referatu Ogólnoorganizacyjnego
20. Prowadzenie rejestrów:
- zarządzeń Burmistrza
- upoważnień Burmistrza
- zakładowego rejestru pieczęci służbowych /w tym zamawianie pieczęci służbowych i czuwanie nad prawidłowym ich przechowywaniem/
21. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem archiwum zakładowego Urzędu i w tym zakresie ścisła współpraca z Archiwum Państwowym m.st. Warszawy – Oddział w Otwocku.
22. Udzielanie pomocy interesantom w kierowaniu ich do właściwych jednostek archiwów państwowych, w związku z zaginięciem dokumentów związanych z zatrudnieniem w zakładach, które uległy likwidacji.
23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem duplikatów świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7 w stosunku do byłych pracowników zlikwidowanego Zakładu Remontowo-Budowlanego (jednostki pomocniczej Gminy Radzymin)
24. Sporządzanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o zorganizowanie w Urzędzie Miasta i Gminy stażu pracy, prac interwencyjnych i robót publicznych dla bezrobotnych oraz prowadzenie akt osobowych skierowanych osób do w/wym. prac, a także ścisła współpraca w tym zakresie z PUP.
25. Opieka nad uczniami i studentami odbywającymi praktyki uczniowskie i studenckie w Urzędzie.
26. Kierowanie pracowników Urzędu na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie w ramach medycyny pracy.
27. Dbanie o aktualizację wiedzy pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy i w tym zakresie organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp i ppoż zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
28. Podpisywanie pod względem merytorycznym faktur stwierdzających wykonanie danej pracy przez wykonawcę robót zgodnie z zakresem zadań realizowanych przez Referat.
29. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników
30. Wykonywanie powierzonych zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju.
31. Pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie.
32. Udział w organizowaniu i przeprowadzaniu spisów i innych badań masowych.
33. Inicjowanie wydawania niezbędnych zarządzeń, decyzji oraz poleceń w sprawach należących do zakresu czynności Referatu.
34. Wykonywanie innych czynności zgodnie z poleceniem przełożonych.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY
1. List motywacyjny.
2. Życiorys – Curriculum Vitae.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności.
4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia.
5. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie obowiązujący druk kwestionariusza stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06.2006 r. - Dziennik Ustaw Nr 125 z 2006 r., poz. 869)
6.Oświadczenie o niekaralności
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu (II piętro, pokój 24) lub przesyłać pocztą na adres:
Urzad Miasta i Gminy Radzymin
Plac T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin
w terminie do dnia 28 lutego 2008r. do godz. 14:00. Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.radzymin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2.
Inne informacje:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć oryginały świadectw pracy, świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z KRK oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE |