BURMISTRZ MIASTA I GMINY RADZYMIN OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:
1. PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI W REFERACIE INWESTYCJI I REMONTÓW W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN
I. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) znajomość prawa budowlanego oraz kodeksu postępowania administracyjnego, 3) znajomość procesu budowy od planowania do realizacji, 4) znajomość procedur udzielania zamówień publicznych, 5) umiejętność organizowania i prowadzenia narad technicznych, 6) umiejętność korzystania z aplikacji biurowych Word, Excel, 7) znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych, 8) minimalny staż pracy w dziale technicznym jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki podległej administracji samorządowej – 2 lata.
II. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność pracy w zespole 2) komunikatywność, 3) umiejętność obsługi interesantów, 4) kreatywność. III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU 1. Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych lub remontowych w zakresie przygotowania do realizacji, realizacji, odbioru i przekazania do użytku, 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych na roboty budowlane, usługi i dostawy w oparciu o Ustawę – Prawo zamówień publicznych, 3. Przygotowywanie projektów umów i zleceń na wykonywanie prac projektowych, robót i usług, 4. Kontrola przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie umownych terminów realizacji oraz kontrola jakości robót, 5. Sprawdzanie przedkładanych kalkulacji, obmiarów, kosztorysów, 6. Rozliczanie nakładów inwestycyjnych, 7. Przygotowywanie specyfikacji technicznych do przetargów dla zamówień publicznych dotyczących robót budowlanych, 8. Udział w komisjach przetargowych, komisjach odbioru, przekazania placu budowy, przeglądach itp., 9. Współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji, 10. Sporządzanie informacji z realizacji inwestycji, analiz i opinii. IV. WYMAGANE DOKUMENTY 1. List motywacyjny. 2. Życiorys – Curriculum Vitae. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności. 4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia. 5.oświadczenie o niekaralności 6. oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu (II piętro, pokój 24) lub przesyłać pocztą na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin Plac T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin w terminie do dnia 27 września 2007r. do godz. 14:00. Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do spraw inwestycji w Referacie Inwestycji i Remontów”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.radzymin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2.
Inne informacje:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć oryginały świadectw pracy, świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z KRK oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę
2. PODINSPEKTOR DO SPRAW INWESTYCJI DROGOWYCH W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
I. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne lecz w tym przypadku posiadanie minimum 1-rocznego stażu pracy w obszarze spraw związanych z drogownictwem, 2) umiejętność czytania i analizy dokumentacji projektowej, 3) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, oraz programu do sporządzania kosztorysów),
II. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole, 2) sumienność, 3) odpowiedzialność, 4) samodzielność, 5) komunikatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie kosztorysów na roboty drogowe, 2) sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej, 3) prowadzenie spraw związanych z budową i utrzymaniem dróg, 4) prowadzenie książek ewidencji dróg, 5) współudział w przygotowywaniu wniosków dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny. 2. Życiorys – Curriculum Vitae. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności. 4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia. 5.oświadczenie o niekaralności 6. oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu (II piętro, pokój 24) lub przesyłać pocztą na adres: Urzad Miasta i Gminy Radzymin Plac T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin
w terminie do dnia 27 września 2007r. do godz. 14:00. Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do spraw inwestycji drogowych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.radzymin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2.
Inne informacje:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć oryginały świadectw pracy, świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z KRK oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
|