www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Oferty Pracy w Urzędzie

Zakończone
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY: OD REFERENTA DO
INSPEKTORA, DS. GEODEZJI W REFERACIE GEODEZJI I
GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE MIASTA I GMINY
RADZYMIN 

 

OgO.2110.10.2017


OGŁOSZENIE O NABORZE
 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko
urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, 
 pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.


STANOWISKO PRACY:
od referenta do inspektora, ds. geodezji w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)

wymiar czasu pracy – pełny etat,

proponowany termin zatrudnienia – I kwartał 2018 r.,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana i opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
6) wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji lub pokrewne,
7) minimum dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,  lub czteroletni staż pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności,
8) znajomość przepisów prawa z obszaru  ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
9) biegła obsługa komputerowa w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
2) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,  samodzielnego rozwiązywania problemów
i podejmowania decyzji, sprawnej i efektywnej  organizacji pracy,
3) znajomość topografii gminy,
4) gotowość do podwyższania kwalifikacji,
5) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, skrupulatność.

3. WARUNKI PRACY

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 - 16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych,
5) praca biurowa w siedzibie Urzędu,
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji zatwierdzających projekty podziału nieruchomości,
2) prowadzenie postepowań w sprawie rozgraniczenia nieruchomości,
3) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem odszkodowania za grunty przejęte z mocy prawa na rzecz Gminy pod drogi publiczne,
4) prowadzenie spraw sądowych w zakresie ujawniania własności nieruchomości gminnych w księgach wieczystych,
5) opracowywanie informacji przewidzianych do udostepnienia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz w sposób zwyczajowo przyjęty,
6) analiza danych i przygotowanie sprawozdań i zestawień,
7) współpraca przy prowadzeniu postepowań w celu wydania decyzji dotyczących rozliczania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału,
8) wykonywanie innych zadań zleconych wynikających z zakresu pracy referatu.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:
 
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy,  zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
10)  inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.

DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 902).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 24 listopada 2017 r. do godz.15.00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin
Pl. Tadeusza Kościuszki 2
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do inspektora ds. geodezji w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 27 listopada 2017 r. o godz.11.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2  w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami  - Anna Berta, tel. (22) 667-68-29, (22) 786-62-92/93 wew.136;
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 667-68-37, (22) 786-62-92/93 wew.130.


Radzymin, dnia 10.11.2017 r.

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

Kwestionariusz osobowy

 

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2017-11-10 12:10:25 | Data modyfikacji: 2017-12-21 11:30:24.

Zobacz:
 Konkurs na Zastępce Burmistrza .  Konkursy na Dyrektorów Jednostek Organizacyjnych .  Oferty pracy .  Przebieg procesu rekrutacji .  Wyniki .  Zakończone . 
Data wprowadzenia: 2017-11-10 12:10:25
Data modyfikacji: 2017-12-21 11:30:24
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl