www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Oferty Pracy w Urzędzie

Zakończone
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE - KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI
KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 

OgO.2110.7.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE
 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.

 


STANOWISKO PRACY:
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
wymiar czasu pracy – pełny etat,
 proponowany/planowany termin zatrudnienia – IV kwartał 2017 r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. Preferowane kierunki wykształcenia: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, zarządzanie nieruchomościami, ekonomika przedsiębiorstw, techniczne z tytułem inżyniera,
7) co najmniej 4 letni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
8) znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności z zakresu samorządu gminnego, gospodarowania mieniem gminnym, prawa zamówień publicznych w podstawowym zakresie oraz prawa dotyczącego nieruchomości komunalnych w tym mieszkań komunalnych i socjalnych,
9) znajomość obsługi programów komputerowych Word i Excel,
10)  prawo jazdy Kat B.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1. preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej oraz u Zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień Publicznych;
2. preferowany profil  wykształcenia i wiedzy nabytej w innych formach szkoleniowych: administracja, zarządzanie nieruchomościami komunalnymi;
3. doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami komunalnymi, w tym lokalami mieszkalnymi oraz w kierowaniu zespołami pracowników biurowych i fizycznych;
4. umiejętności organizowania prac (wg harmonogramów dziennych) zespołom zajmujących się utrzymaniem czystości i dbałością o zieleń na obszarach miejskich;
5. wiedza poparta doświadczeniem w zakresie udzielania zamówień publicznych z obszaru dbałości o zieleń, małą architekturę miejską, czystość na terenach i obiektach komunalnych (w tym min placach, chodnikach, skwerach, przystankach autobusowych, działkach zabudowanych i niezabudowanych);
6. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania targowisk miejskich;
7. znajomość sytemu partnerstwa publiczno-prywatnego;
8. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego, finansów publicznych,  administracji samorządowej, prawa zamówień publicznych;
9. zdolności analityczne, zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, odporność na stres.

3. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40 - godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie),
5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
6) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie),
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

Kierowanie Referatem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej a w tym min:

1) planowanie, przygotowywanie, realizacja i rozliczanie bieżących zadań remontowych w zakresie:
a) urządzeń sportowo – rekreacyjnych,
b) budownictwa komunalnego,
2) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych,
3) utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do gminy z wyłączeniem dróg publicznych poprzez:
a) zbieranie i pozbywanie się odpadów zgromadzonych w urządzeniach do tego przeznaczonych i utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,
b) uprzątanie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń na terenach komunalnych,
4) bieżące utrzymanie placów, skwerów, parków i zieleni miejskiej, wiat autobusowych, słupów ogłoszeniowych itp.,
5) bieżące utrzymanie gminnych placów zabaw,
6) prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym i funkcjonowaniem komunikacji publicznej,
7) utrzymanie we właściwym stanie mogił zbiorowych poległych żołnierzy na Cmentarzu Poległych i innych osób biorących udział w walkach narodowo-wyzwoleńczych oraz pozostałych miejsc pamięci narodowej,
8) sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem targowiska miejskiego, opracowywanie i wskazywanie pożądanych zmian w zakresie organizacji targowiska miejskiego oraz ich wdrażanie,
9) prowadzenie spraw w zakresie ochrony zabytków i opieka nad zabytkami z wyłączeniem prowadzenia gminnej ewidencji zabytków oraz gminnego programu opieki nad zabytkami,
10) prowadzenie wszelkich spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem obiektów komunalnych, w tym min zaopatrzenie w ciepło, paliwa, energię oraz dbałość o bezpieczeństwo ich użytkowników,
11) tworzenie warunków do zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej oraz w miarę możliwości gminy zapewnianie lokali socjalnych i lokali zamiennych, a także zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych gospodarstw domowych o niskich dochodach,
12) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych na podstawie decyzji odpowiednich organów, prowadzenie akt lokali oraz kartotek i rejestrów,
13) uczestnictwo przy wprowadzaniu i wyprowadzaniu się najemców oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
14) prowadzenie ewidencji lokali nie zasiedlonych oraz sprawne przygotowywanie zwolnionych lokali do nowego zasiedlenia,
15) prowadzenie zbiorczej ewidencji komunalnych nieruchomości oraz ich powierzchni mieszkalnej i użytkowej,
16) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem osób kierowanych przez sąd do odbycia kary poprzez pracę na cele społeczne,
17) nadzór nad robotami publicznymi organizowanymi w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy,
18) nadzór nad grupą remontowo-gospodarczą,
19) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dot. usług komunalnych z wyłączeniem proceduralnych aspektów należących do Biura Zamówień Publicznych.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1)  list motywacyjny,
2)  CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3)  oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6)  oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7)  oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8)  oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku o które się ubiega,
9)   inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:

LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 poz.922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 listopada 2017 r. do godz. 19.00 pod adresem:

 Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
 Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
 05-250 Radzymin
 (sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 7 listopada 2017 r. o godz. 10.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2
w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje w zakresie procedury naboru i spraw formalnych można uzyskać od:
Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 667- 68 - 37;

 

Radzymin, dnia 20 października 2017 r.


Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

 Kwestionariusz osobowy

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2017-10-20 13:15:11 | Data modyfikacji: 2017-11-23 08:32:26.

Zobacz:
 Konkurs na Zastępce Burmistrza .  Konkursy na Dyrektorów Jednostek Organizacyjnych .  Oferty pracy .  Przebieg procesu rekrutacji .  Wyniki .  Zakończone . 
Data wprowadzenia: 2017-10-20 13:15:11
Data modyfikacji: 2017-11-23 08:32:26
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl