www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Oferty Pracy w Urzędzie

Zakończone
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE - STANOWISKO PRACY: główny
specjalista ds. utrzymania dróg i gospodarki
komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej,
Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg 

OgO.2110.1.2016

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.

STANOWISKO PRACY:
główny specjalista ds. utrzymania dróg i gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg.

wymiar czasu pracy – pełny etat.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku: drogownictwo, budownictwo lub geodezja, gospodarka przestrzenna;
6) co najmniej 4 letni staż pracy zawodowej (preferowany na stanowiskach związanych z budową i remontami dróg);
7) znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy, utrzymania remontów i eksploatacji dróg, regulacji prawnych w zakresie dróg publicznych;
8) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi;
9) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane, przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych;
10) bardzo dobra obsługa komputera i pakietów MS Office (Word, Excel) i innych urządzeń biurowych;
11) prawo jazdy kat. B;
12) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu;
13) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym konkursem;
2) preferowane posiadanie uprawnień w zakresie drogownictwa lub budownictwa;
3) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) realizacja zadań gminy w zakresie drogownictwa;
2) opracowanie planów i projektów, modernizacji, napraw, remontów, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów drogowych;
3) współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie gminy w zakresie zadań referatu;
4) prowadzenie spraw związanych z remontami, budową, przebudową i utrzymaniem oświetlenia drogowego;
5) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego dróg, mostów, przepustów;
6) nadzór nad naprawami dróg gminnych;
7) realizacja spraw związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wdrażanie zmian organizacji ruchu;
8) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
9) uczestniczenie w nadzorze nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników;
10) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających od mieszkańców;
11) przygotowanie i realizacja uchwał nadania nazw ulic zgodnie z obowiązującymi procedurami;
12) nadzór nad bieżącym utrzymaniem placów i skwerów;
13) planowanie, przygotowanie i realizacja bieżącego utrzymania i konserwacji zieleni miejskiej;
14) realizacja bieżącego utrzymania ogólnodostępnych gminnych placów zabaw;
15) realizacja bieżącego utrzymania wiat przystankowych, ławek parkowych, koszy parkowych, słupów ogłoszeniowych i innych elementów małej architektury;
16) realizacja i rozliczenie zadań związanych z Funduszem Sołeckim;
17) nadzór nad wykonywaniem robót interwencyjnych i zabezpieczeniowych;
18) przygotowywanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych, dostaw i usług w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi;
19) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań zawartych w budżecie gminy, współdziałanie ze Skarbnikiem oraz Referatem Finansowym w przedmiotowym zakresie;
20) przygotowywanie w zakresie właściwości projektów uchwał i innych materiałów dla Rady Miejskiej i jej Komisji wraz z uzasadnieniem;
21) opracowywanie w zakresie właściwości projektów zarządzeń Burmistrza, umów, porozumień i innych dokumentów;
22) opracowywanie analiz i sprawozdań z prowadzonych spraw, w tym opracowywanie i składanie obowiązujących sprawozdań statystycznych;
23) współpraca i współdziałanie z Radą Miejską i jej Komisjami, radnymi, organami jednostek pomocniczych gminy i organizacjami mieszkańców gminy;
24) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji publicznej i innymi instytucjami.


4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin;
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00);
4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie);
5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie);
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1);
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015, poz.2135). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014, poz. 1202 ze zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.02.2016 r. do godz. 15.00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego specjalisty ds. utrzymania dróg i gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 15.02.2016 r. o godz. 11.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.


INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

- w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg - Robert Nogalski - tel. (22) 786-62-92/93 wew.149;
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 786-62-92/93 wew.130.

 
Radzymin, dni 01.02.2016 r.

Burmistrz Radzymina

/-/ Krzysztof Chaciński

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

 

Opublikowane przez: Katarzyna Maniecka | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego | Data wprowadzenia: 2016-02-01 17:18:29 | Data modyfikacji: 2016-02-22 16:28:00.

Zobacz:
 Konkurs na Zastępce Burmistrza .  Konkursy na Dyrektorów Jednostek Organizacyjnych .  Oferty pracy .  Przebieg procesu rekrutacji .  Wyniki .  Zakończone . 
Data wprowadzenia: 2016-02-01 17:18:29
Data modyfikacji: 2016-02-22 16:28:00
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego
Opublikowane przez: Katarzyna Maniecka

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl