|
Archiwum BIP - dokumenty gminy Radzymin do dn. 15.02.2019 r.
URZĄD MIASTA I GMINY RADZYMIN 05-250 Radzymin Pl. Tadeusza Kościuszki 2
tel. 22 667-67-67 fax 22 667 68 99 e-mail: umig@radzymin.pl
***
BURMISTRZ Krzysztof Chaciński
tel. 22 6676801 e-mail: burmistrz@radzymin.pl
***
I ZASTĘPCA BURMISTRZA Krzysztof Dobrzyniecki
tel. 22 6676710 e-mail: kdobrzyniecki@radzymin.pl
***
SEKRETARZ Adam Ślubowski
tel. 22 6676803 e-mail: aslubowski@radzymin.pl
***
SKARBNIK Artur Jakub Goryszewski
tel. 22 6676804 e-mail: skarbnik@radzymin.pl
***
KONTO BANKOWE
Gmina Radzymin ul. Plac Kościuszki 2 05-250 Radzymin Bank Alior Bank SA nr konta: 53 2490 0005 0000 4530 3906 4326
dane banku dla płacących poza granicami Polski Alior Bank SA IBAN: PL 53 2490 0005 0000 4530 3906 4326 BIC/SWIFT: ALBPPLPW
Wpłaty na podatek od nieruchomości, rolny, leśny, środków transportowych i opłat za śmieci dokonujemy na indywidualny nr rachunku bankowego
***
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Gmina Radzymin Skrytka odbiorcza: /0rt8mdd37i/skrytka
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2007-01-24 13:34:41 | Data modyfikacji: 2019-02-20 13:19:12.
|
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek |
- 10.00 - 19.00 |
wtorek |
- 08.00 - 16.00 |
środa |
- 08.00 - 16.00 |
czwartek |
- 08.00 - 16.00 |
piątek |
- 08.00 - 15.00 |
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2005-12-20 13:14:02 | Data modyfikacji: 2017-12-06 12:19:50.
|
KASA URZĘDU Miasta i Gminy Radzymin
czynna w godzinach:
poniedziałek - od 10.00 do 18.30 - przerwa 12.45-13.15 wtorek – czwartek - od 8.00 do 14.30 - przerwa 12.45-13.15 piątek - od 8.00 do 14.00 - przerwa 12.45-13.15 |
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Zachaj | Data wprowadzenia: 2007-06-06 11:28:26 | Data modyfikacji: 2019-01-30 14:13:53.
|
REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN 05-250 RADZYMIN PL. T. KOŚCIUSZKI 2
REFERAT PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:30:38 | Data modyfikacji: 2019-01-29 08:47:39.
|
REFERAT PLANOWANIA I REALIZACJI BUDŻETU 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:31:45 | Data modyfikacji: 2019-01-25 12:32:04.
|
REFERAT OGÓLNOORGANIZACYJNY 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:32:17 | Data modyfikacji: 2018-08-14 15:38:44.
|
REFERAT BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierowni Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2017-11-02 11:38:41 | Data modyfikacji: 2018-11-02 13:15:34.
|
REFERAT INWESTYCJI 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:33:38 | Data modyfikacji: 2018-12-17 17:59:30.
|
BIURO WINDYKACJI 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:34:12 | Data modyfikacji: 2019-02-05 15:34:20.
|
REFERAT ROZWOJU I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:35:19 | Data modyfikacji: 2018-09-14 09:09:24.
|
REFERAT GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2 e-mail: geodezja@radzymin.pl
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:36:10 | Data modyfikacji: 2018-09-14 09:05:45.
|
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:36:20 | Data modyfikacji: 2018-08-02 12:24:16.
|
REFERAT MELIORACJI I ODWODNIENIA 05-250 Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 19 (I piętro pok. 13)
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2018-02-22 12:45:46 | Data modyfikacji: 2018-08-14 15:39:04.
|
REFERAT TELEINFORMATYKI I MONITORINGU 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Dariusz Dąsal |
Kierownik |
17 |
22 6676821 |
|
Marcin Karczmarczyk |
Główny Specjalista |
17 |
22 6676822 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:36:48.
|
REFERAT PARTYCYPACJI I POLITYKI SPOŁECZNEJ 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:37:19.
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:37:49 | Data modyfikacji: 2019-01-02 10:25:15.
|
BIURO RADY MIEJSKIEJ 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Ewa Wojcieszkiewicz |
Kierownik |
26 |
22 6676840 |
|
Ewa Kowalska |
Inspektor |
26 |
22 6676841 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:38:28.
|
REFERAT PROMOCJI I INFORMACJI 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
e-mail: promocja@radzymin.pl
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Dominika Krzyżanowska-Kidała |
Kierownik |
32 |
22 6676848 |
|
Paulina Dzierżanowska |
Pomoc Administracyjna |
32 |
22 6676849 |
|
Robert Wiśniewski |
Podinspektor |
32 |
22 6676850 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:38:59 | Data modyfikacji: 2018-01-23 08:24:24.
|
BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:39:58.
|
BIURO POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:41:01 | Data modyfikacji: 2018-03-27 14:38:11.
|
AUDYTOR WEWNĘTRZNY 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Arkadiusz Godula |
Audytor |
35 |
22 6676858 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:41:10 | Data modyfikacji: 2017-09-26 13:09:18.
|
REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN 05-250 RADZYMIN UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 19
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH 05-250 Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:43:06 | Data modyfikacji: 2018-05-07 11:05:51.
|
URZĄD STANU CYWILNEGO 05-250 Radzymin Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Halina Karasiewicz |
Kierownik |
4 |
22 6676706 |
|
Agnieszka Domżałowska-Świeboda |
Zastępca Kierownika |
4 |
22 6676706 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:43:36.
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. RELACJI INWESTORSKICH I KOMUNIKACJI 05-250 Radzymin Pl. T. Kościuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Piotr Charyło |
Inspektor |
26 |
22 6676777 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-12-04 12:56:26 | Data modyfikacji: 2017-12-19 08:41:32.
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZEZWOLEŃ 05-250 Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Magdalena Rosłon |
Inspektor |
11 |
22 6676708 |
|
Aleksandra Adamczyk |
Pomoc Administracyjna |
11 |
22 6676709 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:44:17.
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBRONY CYWILNEJ, OBRONNOŚCI I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 05-250 Radzymin Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Dariusz Dąbkowski |
Podinspektor |
12 |
22 6676711 |
|
Tomasz Bielec |
Pomoc Administracyjna |
12 |
22 6676712 |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2017-09-18 14:44:49.
|
|
|
e-mail |
Arkadiusz Godula |
Inspektor ochrony danych |
|
|
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2018-08-02 14:21:01.
|
WNOSZENIE OPŁAT ZA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE RADZYMIN
po 1 LIPCA 2013 roku
- WPŁATY TYLKO NA INDYWIDUALNY NUMER KONTA „ŚMIECIOWEGO”-
SZANOWNI MIESZKAŃCY GMINY RADZYMIN, uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2013 roku wszelkie wpłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych należy realizować wyłącznie w oparciu o Państwa
indywidualny numer konta bankowego
- generowany na podstawie numeru złożonej przez Państwa deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
-----------------------------------------------------------------
GMINA RADZYMIN
REGON - 013269700 NIP - 1251333745
NUMER KODU TERYTORIALNEGO
Miasto - 1434094 Wieś - 1434095 |
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2014-03-10 11:17:55 | Data modyfikacji: 2017-09-18 14:46:46.
|
Czynność przetwarzania: prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowanie korespondencji i udzielanie na nią odpowiedzi). Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrz Radzymina z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 RadzyminDane kontaktowe: Gmina Radzymin z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, email: umig@radzymin.pl**
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin można kontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych, wysyłając wiadomość elektroniczną na adres: iod@radzymin.pl .
b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawą przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych jest niezbędność wypełnienia przez administratora danych obowiązku prawnego, a podstawą prawną są następujące przepisy: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 ze zm.), oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67). d) Pana/Pani* dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym**. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pana/Pani* danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami do 10 lat, inna korespondencja – stosownie do przepisów regulujących kwestię, której dotyczy korespondencja). g) przysługuje Panu/Pani* prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych Pana/Pani* dotyczących oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. h) przysługuje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procesowana. j) W ramach prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi) nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie są profilowane.
* niepotrzebne skreślić ** wypełnić odpowiednio do okoliczności |
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2016-09-01 11:11:18 | Data modyfikacji: 2018-08-09 09:46:39.
Data wprowadzenia: 2016-09-01 11:11:18 Data modyfikacji: 2018-08-09 09:46:39 Opublikowane przez: Anna Kotowska
|